Ik ben Angelo Vandamme, oprichter van Hey You! (self-five)
Hey You! is een inbound agency. Dat wil zeggen dat we zowel nadenken over marketing, sales, als customer support. De hele ‘customer journey’ rond dus. Geen touchpoint onaangeroerd. Bij de vele diensten die we aanbieden hoort o.a. social media, e-mail marketing, web development, SEO, content writing, advertising, graphic design enzovoort.
Misschien denk je nu, die doen alles, té mooi om waar te zijn. Maar, dat is net waar Hey You! voor wil staan. Uit eigen ervaringen als ondernemer merkte ik op dat marketing alleen al héél veel subdomeinen heeft die elkaar rechstreeks beïnvloeden. Gooi daar sales en customer support bij en je bent helemaal overweldigd.
Wie weet herken jij het ook? Je vond een enthousiaste social media expert, maar de e-mailcampagnes bleven wel liggen. Je nam een top developer aan waardoor je helaas in het advertentiebudget moest gaan knippen. Je liet jouw copy writer hele boeken aan content schrijven om dan te horen van een SEO-specialist dat Google dat niet gaat oppikken.
Persoonlijk vond ik altijd snel iemand die mij kon verder helpen met óf het ene, óf het andere, maar ik had het moeilijk om iemand te vinden die de volledige puzzel kon leggen binnen een prijscategorie die toegankelijk bleef als starter of kmo. ‘Experts’ en dure agencies waren dus al snel van mijn lijstje geschrapt.
Geloof ik dan niet in expertise? Natuurlijk wel! Maar experts worden volgens mij pas relevant als de organisatie groeit, budgetten verhogen en wanneer je ook gewoon een voldoende interessante business case kan maken om er een expert op te zetten. In veel gevallen heb je volgens mij eerder een en manusje-van-alles nodig.
En hieruit is Hey You! ontstaan: een team van freelancers die elk over een erg brede kennis beschikken en weten hoe verschillende domeinen elkaar beïnvloeden en vooral kunnen versterken. Onze expertise zit niet in één domein. Onze expertise zit in de combinatie van domeinen. Geen of-of, maar een en-en.
Via digitaliseren? En automatiseren? En conversies optimaliseren? Drie keer volmondig “ja!” want we staan met beide voeten in de 21ste eeuw. Maar toch vooral ook via een menselijke aanpak. Communicatie die mensen triggert en blijft plakken. Zoals op vrijdag aan den toog. Vlot, spontaan en persoonlijk.
Mocht je jezelf of jouw bedrijf herkennen in mijn verhaal en op zoek zijn naar een partner als Hey You! dan hoor ik het graag. Neem even contact op via de contactpagina of stuur een mailtje naar angelo@hey-you.be. Koffie en thee staan klaar!